Saturday, December 13, 2014

Muka Glowing dan Gebu dengan Eliss Collagen

No comments:
 

Sebagai seorang wanita, saya tak ketinggalan untuk mencuba pelbagai produk kecantikan di pasaran... Dah kata zaman collagen... ada ler a few products yang saya cuba.. tapi hasilnya sangat ler menghampakan... Sehinggalah formulasi Tropical Collagen ini dicipta... Ia sangat2 serasai dengan wanita Asia.. Khasiat daripada buah-buahan tropika sangat sesuai untuk kulit wanita asia.

Tempoh mencuba produk ini adalah 2 minggu. Bila saya stop satu produk.. kulit menjadi gelap.. Saya jadi risau. Saya memberanikan diri untuk mencuba formulasi hasil kajian saintis tempatan ini... dan saya sangat berpuas hati... pada minggu pertama saya bleh nampak kulit saya semakin smooth dan lembap... Jeragat kat muka pun dah kurang... Kulit kering di siku pun dah tak der... 

Saya ni jenis malas nak berlotion melekit bagai... so.. bila masuk minggu ke dua.. saya perasan muka dah start glowing... orang dah mula tegur... betis.. lengan.. siku pun dah semakin cerah... sangat2 puas hati... kulit kaki pun tak kering macam slalu wpun tak berlotion.. Sgt2 puas hati... Perubahan 2 minggu mampu mengagumkan semua orang... suami pun puji...


No comments:

Post a Comment