Friday, January 30, 2015

Serum ELISS atasi KULIT berminyak

No comments:
 

Mengatasi Kulit Berminyak dan Kusam

Masalah kulit berminyak dan kusam seringkali terjadi kepada wanita yang mempunyai pori yang besar. Wajah akan nampak letih, kusam, dan kotor. Permukaan kulit akan menjadi perangkap debu. Apabila anda seringkali lupa, atau malas membersihkan muka selesai beraktiviti di luar rumah, maka kulit mati akan terkumpul dari masa ke masa. Akibatnya, wajah akan menjadi kusam tidak terawat.
Anda mungkin pernah membaca salah satu manfaat rahsia dari serum ELISS, iaitu mengatasi masalah pori besar dan wajah kusam. Dan dari testimoni di atas, sekarang terbukti manfaat lainnya iaitu dapat membebaskan anda dari masalah kulit berminyak.
Rahsianya terletak pada perawatan harian yang konsisten. Memakai bedak, foundation atau produk kosmetik adalah hanya sebatas topeng di lapisan luar. Bukan satu solusi yang sebenar untuk mengatasi masalah kulit. Kerana pada dasarnya hampir semua masalah kulit bermula dari hari pertama kita membuat pengumpulan sel kulit mati. Sebut sahaja masalah kulit umum yang diketahui. Contohnya jerawat, kulit berminyak, jeragat, kulit kusam, semua itu merupakan akibat dari pengumpulan sel kulit mati.
Dengan serum ELISS... kulit mati dapat dinyahkan dan rawatan dibuat dari dalam kulit. Kesan memang mujarab dan anda hanya perlu bersabar kerana ia bukanlah magic dan bertindak secara natural. Kesannya untuk jangka masa panjang... selamat dan gerenti puas hati...

No comments:

Post a Comment