Thursday, October 8, 2015

Seminar Ke 2 : Internet Marketing Coaching Clinic by ELISS

No comments:
 


Our previous seminar pada 22 Ogos 2015 hari tu telah banyak mengubah kehidupan, cara buat sale, lambakan sale, duit masyuk daily pada para peserta seminar... Alhamdulillah... Tahniah semua... Sampai dah ada yang ura-ura nak resign kerja.. Terharunya Sally... Apa boleh buat... income ELISS melebihi income ofis... huhu..
.
Bagi yg ragu2 pada masa itu... yer la kan tak der testimoni BERJAYA lagi... inilah peluang anda. Ingat!!! Peluang tak selalunya datang. Jangan sampai ada yang merayu2 wasap/call me untuk buat seminar lagi dan lagi.
.
So... Kali ni sally buka pada semua.. Yang ikhlas bersama ELISS... Yang YAKIN akan berjaya dengan ELISS... Yang FOCUS dan dapat bagi komitmen pada ELISS... Sebab once u ols buat ads... mmg tak der masa dah nak jenguk produk lain... ia akan mengubah hidup anda... Cash money mmg awesome masyukkk je ke akaun anda... Tak Percaya??? Tanya lah peserta-peserta 22 Ogos 2015.
.
Seminar ni akan diadakan seperti dalam gambar kat bawah ni. Orang luar.. yang bukan berada dalam group ini bayarannya adalah RM350/orang. Datang berdua RM300/orang. Seminar berlangsung 2 hari. 2 coffee breaks and 1 lunch provided at hotel selama 2 hari tu... berbaloi sgt okeh... Dah ler dapat ilmu.. dapat makan kat hotel plak tu.... Akan diadakan di Hotel VISTANA, KL (Dekat Pekeliling).
.
Peserta akan dibahagikan kepada beberapa kumpulan. Setiap kumpulan akan ditunjuk ajar oleh seorang Leader ELISS. Supaya semua faham dan coach akan tunjuk ajar sampai anda pandai.
.
Yang penting lagi....
- Bawa Laptop Sendiri
- Ada credit/debit card
- Ada smartphone (android lagi bagus)
.
Anda tak sabar nak kaya dan berjaya dengan ELISS?
REGISTER sekarang. Tempat adalah TERHAD.
WhatsApp "CLINIC" ke 0176577881

No comments:

Post a Comment